Ja we leven nog!!! - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Cynta en Christel Broek, Steen - WaarBenJij.nu Ja we leven nog!!! - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Cynta en Christel Broek, Steen - WaarBenJij.nu

Ja we leven nog!!!

Door: Christel en Cynta

Blijf op de hoogte en volg Cynta en Christel

12 Juli 2006 | Malawi, Lilongwe

Hey trouwe lezers,

We willen jullie ff laten weten dat het nog steeds allemaal hardstikke goed gaat met ons beide. We zijn blijven steken bij de laatste 2 weken van onze stage met onze verhalen. De tijd is nu te kort om een uitgebreide versie te vertellen. We zullen wel ff wat hoogtepunten van de afgelopen weken beschrijven:

Stage gehaald met een GOED!!! Schouderdeklopperdeklop hahaha

Ballonnen uitgedeeld door heel het ziekenhuis, ook aan de hoofdarts!

Bezoek aan de kerk naast onze villa C.C.

Wildboeket voor de nonnen

Weekje rondgekeken op eerste hulp, operatie, ander ziekenhuis, psychiatrische ziekenhuis.

Weekendje park wat toch niet helemaal volgens plan verliep...helemaal niet!!

Begin vakantie, zeker vet, dik en dubbel verdiend!
Safari 9 dagen, veel dieren van heel dicht bij gezien. Victoria Falls, liters water over ons heen gekregen!!! Geraft en Cynta ook nog gebungi jumped!!!

Komende 2 weken die ons nog resten...

3 dagen bergJE beklimmen. Mountan Mulanje. Dagje aan het meer, weer naar Mzuzu voor een dineetje bij de directeur en de laatste knuffel van iedereen. Genoeg plannen vervelen zullen we ons niet en we zijn nog steeds aan het GENIETEN!!!

Dan breekt toch echt de dag aan van ons vertrek terug richting het erg hete kikkerlandje, tot over 2 weekjes iedereen

Dikke Kus

Christel en Cynta

• 12 Juli 2006 - 17:07

Angela:

heey meissiej...

ok dan!! jullie hebben het zkers goed daar.. leuk om te lezen. errug cool! tot over 2 weekjes.....

liefs angela x

• 12 Juli 2006 - 17:26

Carsten:

Heyy,

Zijn jullie over 2 weken al weer terug!! Dat was toch niet echt de moeite dan! ;-) Het gaat allemaal best snel achteraf! Ik vond het leuk om jullie verhalen allemaal te lezen, was ff heel anders dan alles hier. Maak er nog wat van die laatste paar weken, want als je terug bent in Nederland heb je nog tijd genoeg om minder interessante dingen te bezoeken :D Tot over 2 weken!!
    Grtz. Carsten

• 12 Juli 2006 - 17:33

Roos:

hallo meiden , weet niet ofdat jullie dit nog lezen:
    Maar ik wens jullie nog een tweetal mooie vakantieweken toe, een goede reis, en zeker tot over 2 weken he?
    doei

• 12 Juli 2006 - 17:40

Michelle Vd Berg:

Hoi meiden,
    Gefeliciteerd met het behalen van jullie GOED! Wat jammer dat jullie alweer bijna naar huis komen, want die verhalen van jullie waren erg leuk om te lezen. Ik hoop dat jullie nog twee fijne weken daar hebben en dat jullie nog tijd hebben voor een leuk verhaaltje.

Groetjes

• 12 Juli 2006 - 17:54

Trudy:

hi girls
    sprankelende verhalen
    boeiend om te lezen
    ik zal ze missen
    maar zal ook blij zijn
    jullie in levende lijve straks weer te zien
    en het enthousiasme van jullie gezichten te kunnen lezen

voor jullie
    nog geweldige weken
    enjoy enjoy
    ..maar dat hoef ik niet te adviseren
    dat lukt zo ook wel
    zeker wel

tot straks in augustus
    misschien wel op de Wanroyse kermis

goeie vakantie
    goeie reis
    doei doei

• 12 Juli 2006 - 18:57

Jaap:

Cristel,

we hebben ons kikkerlandje al flink opgewarmd voor jullie!
    Weinig regen hier, hoop dat t deze zomer een beetje droog voortzet. Voor jullie zal het toch nog wel koud aanvoelen hier. Erg leuk dat jullie het zo mooi vol hebben gehouden en een mooie tijd hebben. Ze zijn hier erg trots op jullie!

Maar ook blij om jullie over 2 weken weer te zien!!!!

groeten Jaap

• 12 Juli 2006 - 19:18

Carmen:

Hey dametjes
    wat is de tijd voorbij gevlogen zeg!Ik hoop dat jullie de laatste weekjes nog veel fun zullen hebben en ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's!Alvast een goede reis en ik zie j snel cynta! Geniet er nog van dames! Liefs Carmen

• 12 Juli 2006 - 20:22

Sander:

14 dagen........
    haha. Geniet er nog van Dames.
    XX

• 12 Juli 2006 - 21:00

Mariet:

Leuk weer even wat nieuws uit Afrika....natuurlijk dan toch ook benieuwd naar dat weekendje park?? Voor de rest klinkt het nog steeds als "kicken" Gelukkig nog 2 weken te gaan. VEEL PLEZIER!!
    Groetjes van ons allemaal

• 13 Juli 2006 - 05:36

Mervin:

Aftellen nu, ;) Nog veel plezier in de bergen dit weekend en tot over 13 dagen, 11uur en .. minuten ;) haha

• 13 Juli 2006 - 10:15

Robby:

Hey,

Komen jullie over minder dan twee weken al weer terug !?! Dan moet ik maar eens als de wiedeweerga een vakantie boeken, dan ben ik mooi weg als jullie weer terug zijn :) Veel plezier nog de laatste dagen en denk aan de peniskoker waar Marco in het begin van jullie reis om vroeg!

Grtz. Robby

• 13 Juli 2006 - 12:05

Ineke:

lieve meiden
    fijn om te horen dat alles
    goed is daar en dat jullie
    nog steeds aan het genieten zijn maar wij die hier in kikkerland op jullie wachten zullen blij zijn jullie in onze armen te sluiten want we missen je ontzettend heeeel veeeel liefs en geniet zolang het nog kan
    Rien&Ineke

• 13 Juli 2006 - 15:39

Lisa & Boas:

Lieve Christel, wat ben jij toch een super nichtje(!), stoere afrikaanse verhalen. en wel heel vet dat je allemaal wilde dieren hebt gezien, was dat niet eng? Boas wil graag een klein leeuwtje of koalabeertje voor in zijn bed, kan je die meenemen?? Wij hebben nu ook vakantie en gaan net als jij heel erg genieten. Wij gaan nu eerst met Opa Wim en Oma Meta 5 dagen kamperen en daarna met papa en mama nog op vakantie. Wij hopen dat we naar Italie (Sardinie)gaan, want die zijn wel even Wereldkampioen geworden, goed he! Veel plezier nog.

Kus en Knuffel van Lisa en Boas

• 13 Juli 2006 - 19:47

Marian Gr:

Cynta en Christel, beide proficiat met jullie goed behaalde stage, had niet anders verwacht.
    Geniet nog lekker van de verdiende vakantie, want voor je het weet is het echt voorbij.
    Hier wachten ze ook op jullie thuiskomst.
    Beide nog een goede reis en tot ziens uit het verre " Nederland ".
    Groejes Marian.

• 14 Juli 2006 - 09:14

Lotte G:

hey meiden!
    oeh over 2 weekjes alweer...wat gaat die tijd toch snel he! zo te lezen vind sander het niet erg haha.
    gefeliciteerd met jullie goed:) en geniet nog van die laatste 2weekjes!!! Kijk uit naar de verhalen en foto's en om je gewoon weer een keer te zien cynta;)
    kus

• 14 Juli 2006 - 09:18

Lotte G:

En trouwens Bungeejumped Cynta, Cool!

• 16 Juli 2006 - 20:37

Ellen:

Hey ladies!
    Mount Mulanje overleefd? Geoffrey nog als drager kunnen regelen? Wij zijn weer heelhuids terug gekomen in Nederland, weliswaar weer zonder bagage :-(, maar die is inmiddels ook terecht. Suc6 met jullie reisschema! Geniet nog van jullie laatste weekjes in Malawi! Hoop jullie snel in Nijmegen weer te zien!
    Liefs, Ellen

• 22 Juli 2006 - 09:05

Anouk:

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH nog maar heeeeel even :D:D:D!!

• 22 Juli 2006 - 15:52

Mariëlle Pijpers Van De Elsendonck:

Hoi Cynta en Christel,

Wat hebben jullie veel mee gemaakt. Een ervaring rijker..........geniet nog lekker van jullie vakantie en een goede reis naar huis straks.
    Cynta, als je weer gaat werken zie ik je niet meer. Ben gestopt met werken. Wens je veel succes met het afronden van je opleiding.

Groetjes Mariëlle

• 23 Juli 2006 - 08:49

ROOS:

HE MEIDEN ..... WELKOM THUIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 23 Juli 2006 - 09:54

Sander:

Hey dames,

Ik wil jullie alvast veel succes wensen met de terugreis.
    Cynta sta op je te wachten, zie je op schiphol.

Hou van je XXX

• 23 Juli 2006 - 16:41

Fam. In Driebruggen:

Leuk om te lezen dat jullie GOED je best hebben gedaan in Malawi. Geniet nog even van jullie vakantie. Tot ziens in Nederland.
    J-A-E-AC en V

• 25 Juli 2006 - 17:17

Mervin:

Nog maar 24 uur, :D :D

• 26 Juli 2006 - 19:32

Marion:

Ik wacht op je.. in Nederland!
    Love ya!
    xx

• 29 Juli 2006 - 09:27

Maaike:

Hey Dames! Welkom terug in Nederland. Hoop dat jullie de bergen en de lange reis dwars door Malawi hebben overleefd en dat het nachtje in Nairobi niet te erg was! Veel plezier bij The Lion King volgende week! Begin september foto-reunie? Liefs, Maaike